Enkääääteriett...

Jag har inte tid! (Inte tid, inte tid, inte tiiiiid... ekar det i lägenheten.) Snart slänger jag mig på tåget till Sthlm sådär i sista minuten. I morgon är det konvent som gäller och så åker jag hem på söndag och kanske hinner hämta upp killarna på vägen. Vore ju toppengrejt! Sen är det en vecka med dem och vi ska hinna med att fiska. Sexåringen fick ett kastspö i present i somras och än är det bara testat en gång. Det har inte hunnits på de korta helgerna. Jag ska dra iväg dem en sväng till sjöfartsmuseet också tänkte jag, och kanske låna en kompis grabb också så att mina killar får ytterligare en stooor kille att se upp till. *skrattar*
Men men... en enkät iaf...

Senaste impulsköp: benvärmare och handledsvärmare, för några veckor sen...
Bästa promenad: Den här
Favoritdryck: kaffe
Favoritgata:  Hemmegatan... ;o)
Bästa förfestmusiken: Bakgrundsmusik... Förr i tiden var det Skunk Anansie och Prodigy... m fl... Hårt och underbart.
Reser helst till: Kalifornien
Bästa mikromaten: Karins Lasagne från D'af'gårds...
En bra gå bort-present: Någonting egensnickrat, eller en liten krukväxt som är svår att ta död på.
Senaste upptäckt i Stockholm: De förbannade trafiktaxorna... Vi råkade åka in och ut ur stan ett antal gånger då vi kom fel och nog fick vi betala för varje inresa, även om det var tio minuter emellan. Hade det inte räckt med en dagstaxa?
Tidning jag gillar: Nemi!

Favvosajt: www.fx2.se (DGMs företag)
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma i hennes kök.
Favoritförort: Lövgärdet, Angered... Naturnära och otroligt vackert runt sjön och bergen...
Fikar gärna på: Små, personliga kondis
Favoritbutik: Johanssons
Bästa lunchställe: La Vacca
Favoritgrönsak: copycaten svarar; tomat!
Favoritfärg: Jag har inte fått nån sen häromdan...
Favoritmärke: Hilfiger
Favoritdjur: Lejon
Bil: Våran Jeep Grand Cherokee är helt gudomlig!
Världens bästa nu levande regissör: Tim Burton, så klart.

Stjärna jag vill träffa: Jonny Depp med fru... De verkar så down to earth, skulle vara kul att se om de är det.
Favvoskor: My black high Underground boots...
Klädkonto per månad: 25 kr...?
Modeförebild: Nope...
Motionerar: Ja gärna? Det blir med hundarna... men jag vill mer...
Mest överskattade affär: Netto... om de nu ens har något rykte?
Mode jag aldrig vill se igen: En hel del från sent åtti och början av nitti... urkans!
Favoritprodukt på Systembolaget: Hehehe... don't even go there....

Bästa fyllekäket: or there....
Dansar helst till: Breath med Progidy
Senast gnolade: Life for rent, Dido.
Bästa romanen: Vad exakt är en roman?
Bästa diktsamlingen: AK Granbergs ;o) Dan Andersson är annars min favoritpoet genom tiderna. Hans naturskildringar och väsenbeskrivningar får mig att rysa. Hans berättelsesamling "Kolarhistorier" är en bok som jag rekommenderar alla med kärlek till Sveriges natur och historik att läsa.
Favoritprodukt på apoteket: hmm... brukar inte handla där...
Beställer i baren: Alkoholfritt.
Användbar pryl: Ipod touch... som jag borde ladda på med filmer och böcker inför tågresan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0