Mina favoritgrabbar...

I deras favoritsysselsättning. Här sitter Olle och instruerar Conny i hur man lättast tar sig igenom en bana i Super Mario, och Egon gör coola tricks på skate. Tidigare satt han och rockade till låten Minus Celsius på Guitar Hero. Backyard Babies är det nya favoritbandet, tillsammans med Motörhead och Metallica. Yup, Egon rocks!




Japp, sådär ser han ut... McDreamy of mine. Just nu är han på affärsresa i Englandet och inatt är tredje natten jag sover ensam i den här lägenheten. Undantagstillstånd råder och Pasha får lov att ligga i sängen, vilket hon gör... och skyddar mig mot alla nattens faror. Jupp, jag är sjåpig... till tusen... men det är bara i perioder. I'll get over it. Men som jag saknar
honom. Jag är otroligt glad att han inte har ett jobb som kräver att han ligger ute oftare. Det är inte roligt någonstans att vara gräsänka. No not... I morgon kommer han hem och ordningen återställs här oppe på loftet.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0