ENkät!

Onödigt vetande

Ditt namn? Mia-Terese
Födelseår? 1980
Hur lång är du? 158 cm
Spelar du något instrument? tvärflöjt har jag spelat men inte längre... vill spela bas
Dina första tankar när du vaknar? Befria mig från mina negativa tankebanor och låt mig vara till nytta för andra idag.
Är du hungrig? fJag börjar bli.
Vart befinner du dig just nu? I Connys soffa
Biter du på naglarna? Ja, om de flisar sig.
Vad är du bra på? Att skriva, tala, sjunga och vara.
Har du några husdjur? Ja, en hund.
Vad heter din farmor och farfar? De hette Sven och Iréne
Vem vet mest om dig? Jag.
Vad vill du ha just nu? En varm kram.
Ditt mål i livet? Frihet.
Rädd för? Massor av saker... men jobbar med det.
Har du någon vän du känt i 10 år? Ja, några.
Har du körkort? nej
Pepsi eller Coca cola?  Coca cola... men föredrar vatten.
McDonalds el. Burger King? Burger King
Sjunger du? Ja, hemma, mest hela tiden.
Vad har du för skostorlek? 37
Vill du gifta dig? ja, nån gång vill jag nog göra det igen
Är du en hälsogeek? Nej, men försöker tänka på vad jag stoppar i mig.
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja. Vi kommer bra överrens numera.
Din hårfärg och frisyr? Uppklippt page med indiantofsar.
Skorna du hade på dig idag? Undergroundkängor 20-håls
Grönan eller Liseberg? Liseberg. Givet.
Vad sover du i? Beror på var jag sover...
Kläder du hade på dig idag? ETt par gubbabyxor från H&M, en tisha från vero moda, bh och kalsonger.... (måste tvätta)
Favoritfärg på kläder? Svart, brunt, grått och rött
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jag skulle vilja ha en hel garderob med nya, fräscha kläder.
Tatueringar du har? En orm på armen, Mrs Agony på höften samt ett kinesiskt tecken för vilt djur på vristen.
Piercingar du har? None.
Har du glasögon? Ja.
Hur ser din plånbok ut? Liten i jeanstyg.
Din perfekta Pizza? Massa sås, massa kött, massa ost...
Randigt, rutigt eller blommigt? Rutigt! SKA! och randigt...
Favoritårstid? Våren.
Favoritmat och dryck? Det är klurigt med favoritmat... Just nu är pannbiff med stekt lök och kokt potatis favoriten.
Favoritdjur? Hund, katt, råtta, häst.
Favoritparfym? DKNY Be Delicious
Vad köpte du senast? En banan för fyra kronor.
Hur mycket pengar har du? Nej. Det har jag inte.
Hur svarar du i telefonen hemma? Hemma?
Hur svarar du i mobilen? Aa de e Mia. Eller Mia direkt kan jag hjälpa till med något? Nej... det senare var lögn.. men vill...
Vem ringde du senast? Mina barns far.
Sov du ensam inatt? defenitionsfråga
Vem sov du senast över hos? Sover över varje natt. Hos Conny natten till idag.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Svor över att jag hade missat tåget till skolan.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med Kalle på msn.
Det sista du sa högt? Gå och lägg dig.
Det senaste någon sa till dig? Hej!
Vad har du druckit idag? vatten
Vad var det senaste du åt? ett grönt äpple
Vad är det för färg på din ytterdörr? jag har ingen ytterdörr
Vad är det för väder hos dig nu? kallt och ruggigt
Godaste glassmaken? Pecan
Sover du tungt? Jadå, rätt så.
Drömmer du mardrömmar? Ja. Det händer.
Favoritklädsel? Kjolar och klänningar.
Vad ser du om du tittar till höger? En bokhylla
Vad ska du göra härnäst? Gå på toaletten.
Humör just nu? Lite ledsen och orolig.
Favoritgodis? Filidutter.
Sommarplaner? Jobba, jobba, jobba.
Hur många kuddar sover du med? två, en, ingen
Morgon eller nattmänniska? Natt... men gillar morgonen.
Har du dåligt morgonhumör? Japp.
Snarkar du? det händer
Stökigt el välstädat? Helst städat.
Vad längtar du mest efter just nu? Värme.
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Brorsan. Men det skulle vara hemskt samtidigt... usch...
Vad väntar dig om 10 år? Trygghet, frihet och oberoende.
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Känner inget... är täppt i näsan.
Saknar du någon nu? Ja...
Snus eller cigaretter? snus
Vill du ha barn? jag har barn
Är du snäll? ja, det är jag allt
Är du blyg? ja, lite
Tycker du att du har fin dialekt? Nä fy fäen... den e hämsker!
Har du spytt i någons knä? jag vet inte... det tror jag inte.
Syskon och deras ålder? Nina 49, Nina 42, Tove 39, Tomas 37 och Sven som gick bort då han var 27.
Tycker folk du är snygg? Ja om jag anstränger mig... men mest söt.
Har du använt någon hårprodukt idag? Japp... spray... och shampo.
Har du bråkat med någon idag? Ja, med min hund.
Vad har du för planer till helgen? Jag ska vara ensam med hunden och vila mig. Kanske plugga en del.
Är du sugen på något nu? Ja... mat.
Har du kvar dina barndomsskivor? Barndomsskivor... Jodå. Ronny o Ragge räknas väl dit. Hihi.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja, om de är fräscha och har sand eller klippbotten.
Nämn en bra film? Orlando
Vem får en kram? Idag får mamma en kram.
Brukar du läsa horoskop? Ja, det händer.
Kan du baka bullar? Ja, kan kan väl alla?
Hund eller katt? Båda...
Sängstorlek? jag äger ingen säng...
Müsli eller corn flakes? müsli
Hur ser du ut idag? fräsch, busig och lite trött
Vad såg du senast på tv? En dokumentär om en rysk ubåt som satt fast på botten. Jag fascineras av det marina...
Tycker du om din far? Jag älskar min far.
Tycker du om din mor? Jag älskar min mor också. Jag är glad att jag har dem.
Vem i din släkt pratade du senast med? Mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0