Äntligen!

Jag ska få en alldeles egen inkomst. Snart. Den kommer in på mitt konto inom en vecka. Och om två veckor kommer en utbetalning till. Det innebär att jag har en möjlighet att betala av mina mest akuta skulder och sedan kan börja söka lägenhet igen. Jag kan alltså snart ha någon alldeles egenstans att bo. Beskedet gjorde mig helt lipigt lycklig. Shit vilken tung sten som trillade från mitt bröst. Jag fyller år om en vecka... bättre present kunde jag inte fått.
Tack csn. Tack Sverige.

Idag ska jag försöka hitta en miniräknare under hundralappen. Det blir spännande. Det finns en på Clas Ohlssons för 139 kr... men jag får fasen bara ihop 100 kr... tror jag.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0