LOL

Nu har Mia pratat med handläggare på soc och fått veta att det inte kan bli aktuellt med ekonomiskt bistånd förrän tidigast i slutet av februari. Jag har nämligen missat en väsentlig del i den här processen och det är att skriva in mig på arbetsförmedlingen i Falköping. När man inte är inskriven där så har man en månads karens innan socialen går in och hjälper till med betalningen. Jag sitter och garvar här i min ensamhet. Så jävla dumt! Jag visste ju detta... och ändå har jag inte haft en tanke på att jag borde gå till af. Haaallååååå Miiiiiaaaaa!! Syntax errorrrrrr!
Jag var hjärtligt välkommen åter i slutet av februari iaf, om det skulle visa sig att csn strular med sin handläggning vilket ju inte är helt ovanligt. Han lät inte lika road som jag när vi sa tack och hej till varandra. Men så är det faktiskt. Jag är road. Jag är totalt utblottad. Fantastiskt är det att jag åtminstone har någonstans att sova och mat att äta. Tack vare goda vänner som ställer upp. Och familj.
Kaos a la Mia Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0