I morgon

Klockan två är det jag som tittar på lägenheter. Flera tvåor som står tomma och bara väntar på att jag ska välja en. Det är ju helt gyllene bra. Inte sant? Jag hoppas på att jag kan välja en och få nycklarna rätt snabbt så att jag slipper mellanlanda mina grejor hemma hos mor och far som tanken var från början. Jamen det är ju helt lysande! Några vidare vrakhyror var det väl inte heller direkt. Rätt billiga lyor i mina ögon sett. Jag vill inte betala mer än 4000 kr för att bo, och det verkar jag slippa med god marginal. I morgon lämnar jag Göteborget igen och drar iväg uppåt landet för att gå på lite möten och jox i Falköping. Jag känner mig glad. Lättad. =0P
Ungefär så här....





Skickar in en gosig bild på min kungliga herr Frassis Onassis också. Kan du känna pälsen AK?



Kommentarer
Postat av: Malle

Låter fint, och tackars! :) Gosig kisse!

2009-01-21 @ 00:40:41
URL: http://malinkraft.blogg.se/
Postat av: Mia

AK; ja, så knasigt spännande... På tåget nu och ska snart få se min blivande lya... Troligtvis... Förhoppningsvis... Yay!

Frasse luktar varmt och rent... Men pälsen fastnar i näsan så man nyser sig fördärvad. Hihi. Han fäller förskräckligt.



Malle; tack själv! Dina kissar är riktigt fina också.

2009-01-21 @ 12:16:00
URL: http://miakelekia.blogg.se/
Postat av: Dysnomia's

Hur gick det??? Galet nyfiken

2009-01-22 @ 07:08:28
URL: http://dysnomias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0