Uuuusch och huuuuu....

Jag är sjuk... Vrålförkyld med värk i varenda muskel och led. Feber, så klart, vilket jag inte får så ofta. Sjukskriven veckan ut nu och glad över att den här helgen är barnfri trots att jag saknar dem så det svider i själen.
Det är sådana här dagar jag förbannar det faktum att jag är hundägare. Speciellt som vi är två sjuklingar i hemmet just nu. DUM har magsjuka och är inte heller dösugen på att springa ut med byrackan... VI vill ligga under täcket och turas om att ta hand om varandra. Mm... på ett mycket ickesexuellt sätt.
Jag har en massa bilder i min kamera, men jag har inte varit och hämtat usb-sladden så jag kan inte ladda över dem.
Det är ju nog så dags att byta ut vinterbilden uppe i hörnet på bloggen till exempel. 
Funderar över en helt ny bloggdesign, nu när jag är i ett nytt stadie av mitt liv. Ska tänka på det.

DUM står i det här inlägget för Den Underbare Mannen. Vad trodde ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0