Ja, jo...

Jag vet att jag borde skriva nåt underhållande och intressant. Jag borde berätta en massa om den nye mannen i mitt liv och om hur bra allting är, eller om hur jävla pissigt allting är och hur ur gängorna jag är just nu... för det kan vara sånt som är smaskigt att läsa. Men... jag har det ju så bra. Och jag vill ha den här kärleken för mig själv och mina närmaste, en stund till. Ni kommer få veta en massa, säkert, tids nog. Promice. Just nu vill jag bara vara lycklig. Ingenting är pissigt och jag är på topp. Så är det. =o)
Skickar ut en hälsning till Mullsjö och Huskvarna där jag fått nya läsare sedan sist jag kollade. Vink vink! ;op Välkomna hit. Hoppas ni inte blir alltför besvikna över hur tråkig jag är när jag bara skriver strunt. Det kommer säkert ändras med tiden.

Påskhelgen var underbar. Magisk. Jag hade barnen och vi var ute i solskenet och grillade. Tyvärr blev Olle magsjuk, men var ändå relativt pigg ända tills i måndags då han mest låg i soffan och var arg på baksillerna.

Funderar över vad jag ska hitta på resten av kvällen. Jag har spelat skate i ett par timmar, innan dess pluggade jag. Skickade in min stora vånda, uppsatsen om chatt-språk... Den blev färdig igår. Idag korrigerade jag och skickade den på vinst och förlust. Jag vill inte skriva en uppsats till i hela mitt liv, men vet att jag blir så illa tvungen. Nåväl... nu är den färdig iaf. Bara resten kvar. Fyra prov nästa vecka. Jobba jobba jobba..
Nyduschad är jag... kanske skulle kolla på en film eller nåt. Äsch, jag vet inte. Blaj blaj. Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0