What happens in Vegas...

Efter ett samtal om San Fransisco och Las Vegas tidigare idag började jag googla runt på de hotell vi bodde på i Vegas. Det känns lite overkligt att ha knallat runt här, här och här. Vi var på föreställningarna Zumanity och framförda av Cirque du Soleil. Jag lovar att båda levde upp till förväntningarna, och mer därtill. Här kommer en bildkavalkad från vår resa, som vi gjorde juni/juli -07.



Vy över San Fransisco




Alkatraz i bakgrunden och rymmare? i förgrunden ;oP




Här brukar sälarna ligga och sola sig, men de lyste med sin frånvaro




Jag fotade från bilen... lite skakigt och så, men kolla in storleken på lastbilen! Och så klart bakgrunden...




Häpnadsväckande natur vid Hoover Dam, på väg till Vegas




Luxor... eller Lyxor? Jag spanar in vyn från vår svit, högst upp i pyramiden




och posar lite in da jacuzzi


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack Anna-Karin. Ja, de få bilder jag tog själv som är med här blev väl helt okej. Det är i princip de som är tagna ur bilen. På himmel och landskap. När DGM är färdig med sitt jobb, för den här gången, ska jag kräva en fotokurs med hans kamera... eller åtminstone nån av de han har som tar bättre kort än min mobilkamera gör.

Skorna, åh dessa underbara skor, går alldeles utmärkt att klappra omkring i därborta men funkar sämre i Göteborg. De är till och med sköna, vilket man inte tror när man ser dem.



Tack... Jo, jag misstänker ju att jag har något såntdär jag med, men eftersom det inte går att se på några prover så finns det inte. Förutom för mig, som ju faktiskt känner värken trots att den inte syns. Jag samlar mod inför nästa läkarbesök i ämnet.

2008-09-12 @ 12:35:49
URL: http://miakelekia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0