På väg bort...

Är det någon som vill sponsra mig med ett hus? En liten stuga  på landet i trakterna runt Falköping eller Herrljunga? Eller varför inte en liten fiskarstuga någonstans i kanterna av Göteborg. Jag skulle inte ha någonting emot om det fanns en trädgård som går att näta in och ha ett gäng lånade hundar springande i, och med en hel massa fruktträd och bär som jag kan sylta, safta och mosa och ställa i skafferiet eller ge bort i små presenter till den som vill ha.
Är det sedan någon som kan tänka sig att skaffa mig en liten moped också som jag kunde ta in till bygden när jag behöver fylla på mina skafferier eller behöver åka in på möte då och då...
Inte det? Nehe.. ne...

Idag ska jag ringa cityakuten... jag har lovat mig själv det. Varför har jag inte gjort det än? Jo, jag är rädd för läkare. Jag tycker inte om dem. Men det här är ju privat och en helt annan historia än de allmänpraktiserande jag träffat på hittills. Det här är experter är det. De om någon ska kunna hjälpa mig. Förhoppningsvis tar de också itu med en annan person i min närhet. Ja ja... jag ringer väl då. Inget svar.

Jag ska städa. Det är dagens uppgift. Tvätta och städa. För här luktade f*n när jag kom hem igår. Aja... bott med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0