Och Muir Woods...





Magiska himlaspel, på väg tillbaka till SF



Solnedgång över ökenlandskap




Muir Woods




Vit häger? Liten plutt på bilden, men ståtlig i verkligheten...




Korpen visade vägen, vi hade ett givande samtal




magisk sagoskog




naturens under





Vem bor där?




bara... vackert...




För att få en bild av exakt hur stort det faktiskt är



Och det var
alles, för den här gången. Jo, jag längtar tillbaka. Vegas kan räcka för några år framöver, men San Fransisco och Muir Woods... kan jag få bo där när jag blir stor? Vi hann inte se mycket, men det lilla jag såg blev jag förälskad i. Så... Amerika... I'll be back!

Kommentarer
Postat av: -Milou-

Helt underbara bilder! Jag vill också se Muir Woods nu, ju... Och vad är det med skylines som gör dem så vackra? fattar inte (Jag har en klockarkärlek för städer, trots att jag är "bonnunge")



Och händer (samt underarmar) är sjukt fint. Man kan förlora sej länge med att se på en vacker mansarm+hand? Varför är det så?



Happy friday, förresten. Här får du (också) lite fredagsgodis, jag delar med mej friskt:

http://www.youtube.com/watch?v=d5PoIrcyd34



2008-09-12 @ 10:36:40
URL: http://lappliisa.wordpress.com
Postat av: Mia

Tack! Ja, samma här... Fast jag helst inte vill bo i staden så kan jag inte riktigt tänka mig att helt vara utan dem. Muir Woods är ett måste om du någon gång åker där bortåt... Det var något av det mäktigaste jag upplevt. Svindlande att stå vid foten av de gigantiska träden och titta mot trädtopparna.

Allting är större i USA och det gäller inte bara bilar, hus och hrrm.. människor utan även såna små detaljer som surklöver. I Muir Woods var surklövern stora som min handflata. Helt sjukt.



Ang händer och underarmar... Det är skumt, det är det. Första gången jag verkligen reagerade på en manshand blev jag generad som få. Det var bästisens kille som rattade bilen med stil. Haha. Sen dess är det en av de första kroppsdelarna jag tittar på hos en man. Kanske är det bara manligt?



Hihi, tack! Happy Friday!

2008-09-12 @ 10:53:31
URL: http://miakelekia.blogg.se/
Postat av: Mia

Här kikade jag visst in.... en helt okänd människa, (men det är ju lite en del av bloggandets tjusning)



"Vackra bilder" var väl vad jag egentligen hade tänkt att jag skulle skriva här. Ha en trevlig helg!

2008-09-13 @ 09:22:24
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Mia och välkommen. Kikade in på din blogg häromdan, men lämnade inget avtryck. Tack! och detsamma!

2008-09-13 @ 21:44:55
URL: http://miakelekia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0