My God...

Tiden går fort när man har roligt. Fast hur roligt har jag då? Ligger i soffan och surfar runt på nyheter medan hundarna sover i ombytta bäddar. Pasha har snott valpens säng, så klart, så valpen ligger på Pashas stora kudde. Katten ligger på stolen strax ovanför deras huvud. Det ska bli väldigt intressant att se om jag kan få in hela Pashas stora dyna (den som förut låg i buren) i tvättmaskinen... Valpusling på pencilin har kissat på den nämligen. Hon är som en dyngsur badsvamp och gör fläckar efter sig var hon går. Inte så farligt idag som tidigare i veckan dock. Snart är hon färdigmedicinerad och då blir det lättare igen.

Jag ska nu pallra mig upp och börja dona med mat. Eventuellt ska jag också tvätta lite gardiner. Det där jag inte hann göra igår... Sovit har jag inte gjort nåt än, men det hinns med innan Kalle kommer. Så, nu iväg.
Ajöken ajö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0