Mitt liv i musik, 9 år!

Året är 1989, jag lyssnar på Troll ihop med mina jämnåriga. Vi står med hopprep och sjunger framför speglar och de sätter upp dansföreställningar. ( Jag har aldrig varit intresserad av såna tjejiga grejer...)




Jag var mer intresserad av att sjunga. Pappa tjatade på mig om att jag skulle bli någonting stort om jag satsade på min röst. Det gorde jag aldrig, men jag tycker fortfarande om att sjunga. Följande grupp gick varm då, och spelas fortfarande här hemma, just för att de är så behagliga att sjunga med.




Ytterligare en skiva med Uggla kom ut och den här låten väckte ilska och förskräckelse bland landets elit. *s* I min familj älskade vi den!



Ja, det får räcka för mitt nionde år... men det finns mer. Mycket mer. För här börjar jag lyssna på lite egen musik och intresserar mig för annat än det mina sykon lyssnar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0