Mitt liv i musik, 7 år!

Nu lyssnar jag på egen musik, med kompisarna, men banden vi lyssnar på är ofta stulna av brorsorna. Från det här året kommer jag själv mest ihåg "Fyra bugg och en coca cola" för att den gick varm på radion mamma hade på hemma i köket. Men jag vet att den här också var en stor hit, även om jag främst minns att den spelades lite senare i livet. Den
håller absolut ännu.

 


En annan goding från detta år var den här, som jag fortfarande får rysningar av...



Det är så mycket från det här året som jag lyssnat på senare i livet. Det skulle bli hur mycket som helst om jag la upp allt. Det får räcka med de två klippen. Det kommer mera, nästa år. *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0