Mitt liv i musik, 6 år!

Den här låten gick inte att lägga in här, men länka funkar... Den är en av mina absoluta favoritlåtar genom tiderna och låg på listorna år 1986. Annat som kom att bli tonårsfavoriter var Strebers alla skivor. Jag hade strebersskallen på min lilla punkarskinnjacka och var Ung och Arg;




Det här är ett klipp med Strebers på hultan 2003. Det går inte att bortse från att en medlem saknas och att bandet som det en gång var dog med trummisen Johnny Rydh, 1992. Men en eloge ändå till gubbsen (=oP) för att de körde en streberskonsert igen till slut. Tack som f-n.

Den låt som jag_verkligen_lyssnade på när jag var sex år, och gillade mycket, var den här;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0