Mitt liv i musik, 11!

Det här året bodde jag i princip i en hästhage med syrrans sto och föl. Jag sov till och med hos dem i hagen. Däremellan åkte jag till badet, gick på bio eller käkade pizza med kompisar. Jag började bli "stor" och min värld växte utanför den lilla byn jag bodde i. Vi lyssnade på musik, tittade på MTV och skrev ner texter för glatta livet.

We were "Shiny Happy People"




Sang "Senza Una Donna"



I skolan skulle vi ha melodifestival. Vårt bidrag var "Obsession", med galna Army of Lovers.
Tyvärr blev jag galet osams med resten av gänget och blev utesluten innan vi skulle uppträda. Jag tror att jag och några andra vänner ställde upp med en annan sång. Minns inte vilken dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0