I'm off...

Sticker ut på landet över helgen. Ska vara med mina grabbar, äntligen, och med mamma och pappa. Det blir en datorfri helg. Den extremt korta tid jag har med killarna ska ägnas åt dem. Vi ska vara i skogen och förhoppningsvis hitta lite kantareller, och så ska vi läsa sagor... och ligga bredvid varandra och bara vara.
Fan vad ont det gör att inte vara hos dem alltid... men det är en period... bara en period i livet.
Ska packa nu och göra mig i ordning. Hoppas på att hinna med fyra-tåget... Vi får se, helt enkelt. Annars får jag ta fem-tåget. Inte hela världen. Hur jag ska betala biljetten har jag inte en aning om ännu heller, men det är sånt som får lösa sig. I värsta fall får jag dra den på kortet så den betalas när det finns pengar på kontot igen.

Det är skönt att inte behöva jobba, men jävligt tråkigt att inte ha några egna pengar. Sånt är livet. Antingen eller, sällan mitt i mellan. Or something... Ah well.

Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0