I'm a little copycat... ;oP And I likes it!

Men här kommer ett eget inlägg... eller tja... bara lite snuvat efter att ha funderat på det där med konvertering och grejer. Jag har ju aldrig direkt smugit med min läggning. It's allbout love...  Here it goes.




Om jag skulle konvertera... öh... tja... eller nåt... Så skulle jag göra det för Fergie... med flera... Heh... Ah well... Jag är iaf en av dem som verkligen, verkligen vill ha hennes kropp, inte bara bredvid mig utan liksom gå omkring i den. Leva i den. Kolla magen! Kolla energin! Me want.... me gets?

Kommentarer
Postat av: Dysnomia's

Ha! Vi HAR alltså samma smak? :-D

Förutom att låten är skitbra och att hon har en kropp att mörda för så har låten en massa minnen. Kopplat till Big Brother (hela mitt liv är ett stort pussel?).

Känns lite surt att inse att jag haft den kroppen men slarvat bort den. Hm. Thoose were the days.. (Fast inte fan var jag lyckligare?)

Nånstans i min blogg finns den videon. Copycat.. ;-)

2008-09-13 @ 20:56:57
URL: http://dysnomias.wordpress.com
Postat av: Mia

Nähe? asg Skiiiiit också.

2008-09-13 @ 21:39:29
URL: http://miakelekia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0