Goda nyheter...

Valphusse hämtar valp tidigare så att jag utan problem hinner med tåget vid fyra.

Jag är gråtig idag. Känslorna åker bergodalbana och jag hänger med. Många tårar blir det. Jo, jag behöver söka hjälp. För min pms-problematik. Det hopar sig. Var finns den doktor som tar tag i samtliga mina fysiska och psykiska besvar? På city-akuten! Javisst!

*ger mig själv ett löfte om att ringa nästa vecka*

Nu på riktigt... Hej svejs! Soolong! Ses på måndag!

Bara ett tillägg... Fick en kommentar i en annan blogg om att tänka på hur mycket media kan lägga till och dra ifrån.
Jag förstår kommentaren och jag kan lova att jag är väl medveten om det. Här är en notis om min brors bortgång som är rent för jävla fel. Inte mycket i den artikeln är rätt kan jag lova. Var var t ex den krishantering som sägs ha funnits till hand för min brors sambo? Det var inte mycket av den varan. På plats fick hon t ex vänta i en halvtimme på att någon skulle lyssna på henne och förstå att min bror faktiskt varit på olycksplatsen. Ingen sökte honom under den tiden. Där var väldigt mycket som gick fel... Jag vet att de som var på plats gjorde så gott de kunde, och att det var ett virrvarr av chockade människor, och jag var inte där så jag kan inte med säkerhet veta någonting. Det min fd svägerska har berättat är ändå fruktansvärt kränkande och grymt. Brorsan hade inte kunnat räddas oavsett om de letat eller inte. Men han var ung och stark och kanske hade kunnat fungera som donator?
Nåväl... Det var då och nu är nu. Och jo, jag vet att media vrider till saker ibland. (ofta)

Aftonbladets artikel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0