Veckans sko...

Min nya serie "Veckans sko" kommer att visa skor, stövlar, fotbeklädnad som jag tycker om. Först ut är dessa underbara gamla kängor. De har faktiskt hängt med sedan -98. Som ni kan se på hättan så har de blivit använda en del sedan dess, men de är fortfarande fräscha nog att använda de punkinspirerade höstdagarna. De är sköna att gå i, perfekta för sena kvällspromenader, (Jo, det är en del kraft i en 20-hålskänga ifall jag skulle bli tvungen att försvara mig. Vilket är en risk jag inte kan bortse ifrån vid sena promenader mitt i stan.) och de är varma om fot och smalben vilket underlättar kalla vinterdagar. Här är;



My lovely underground boots.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är glad att jag kunde hjälpa dig finna dem. :) Själv dör jag i gettas och Dr Martins... De har skavt sönder mina fötter även då de varit ingångna. Mina undergrounds har skavt under några veckor precis i början och sedan lagt sig om foten som en mjuk filt. Looove'em!

2008-10-02 @ 15:14:36
URL: http://miakelekia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0