Vad blir det för mat?

Jag blev ju lite hungrig då när jag satt och svarade på tre i veckan... Vad ska jag äta idag? Fisk, har jag lovat mig själv. Jag har Polock-filéer i frysen som jag ska laga till. Men hur? Kanske kokt.... och så med äggsås till. Potatismos får det bli till.
Jupp... dags att laga mat. Medan alla andra sover.

Jag har också tagit tag i att höra av mig till vårdcentralen, och ordnat med ett nytt lösenord så att jag kan få tag i mina journaler. Jodå, jag börjar så smått att ta tag i allt. Det känns bra. Det känns... balanserat. *ler*
Det är den ultimata känslan för mig. Balans. Och just nu lever jag i den.


En balanserad svan från Slottskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0