Söndagsfoton...

Fast det är måndag nu. Fotona är söndagstagna... Tagna som i producerade... eller... fotograferade... fast jag har ju inte fotograferat fotona... utan liksom klickat med kameran. Tagna som i att ha klickat med kameran... på en söndag. De är inte medtagna... eller jo... det är dom... i bloggen om en stund är de medtagna... men inte medtagna som i den mentala medtagenheten... Och kameran klickade inte, den fungerade alldeles utmärkt, men den lät klick när den tog fotografierna... som den inte tog... fast tog och behöll... fast de släppte ut dem sen och så blev allting svart och alla skrek på hjälp... Men det var en annan historia. Nu till fotona, söndagsfotona.




Ser ni vad jag inte ser..? För det gör inte jag. Fytteförbenat också, så sur jag blir. Men skam den som ger sig. Fotona ska upp, eller ner, eller in... eller ut...
Kram så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0