Shoe of the week...

Skor är kul! De förgyller vardagen. Idag blev t ex vår dammsugare extra "chic" då den pryddes av en välskodd fot.



Undrar vem som kom på att döpa den till chic...



Ja... jag vet... Det är verkligen på dagset att använda den där dammsugaren mer i praktiken. Men ni ser väl att den saknar ett hjul? Det gör att den behöver vila då och då... Hihi.
Skorna gör det iaf roligare för mig att städa. Det blir lite vardagsglamour att trippa omkring i klackar och göra markservice. ;o)
Den här speciella skon, av Charles Albert, hittade jag på en utförsäljning på Sahara Hotel i Las Vegas. Runt 70 kr paret... gissa om vi shoppade?!

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är de? Men de är inte helt enkla att hitta matchande kläder till. Det går ju an här hemma, där kläder oftast är överflödigt. *skrattar*

2008-10-10 @ 17:00:26
URL: http://miakelekia.blogg.se/
Postat av: Dysnomia's

Åh!! Jag som verkligen trånar efter ett par röda skor trillade ner död där för en sekund. Så otroligt läckra de är!!!!

Älskar den där klacken. Den gör att det blir bekvämt att använda skon trots en förhållandevis hög klack, utan att den för den delen blir "kloss".



Underbara!!!

2008-10-10 @ 19:25:25
URL: http://dysnomias.wordpress.com
Postat av: Mia

Dysnomia: Ja, visst är den perfekt? Jag föll pladask för de här skorna... DGM var mer skeptisk just pga klacken. Men jag älskar dem. :)

2008-10-11 @ 02:11:00
URL: http://miakelekia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0