Mitt liv i musik, 15!

Nu börjar gamlingarna springa ikapp mig i den här utmaningen så det är dags att sätta fart innan de (läs hon) snor alla bra låtar från de här årtalen. =oP
1995 var ett år fullsmockat med musik för mig. På röjarskivan finns en låt som heter Våren, med Järnmännen, som gick i ett i ett. Och jag söp, som en galning, i kärt samförstånd med dessa Göteborgare.



 Dia Psalma med Hundra Kilo Kärlek




Cranberries med Ode to my family




No Zukkaz med  1, 2, 3, 4, all the ladies on the floor..




Shaggy med Boombastic

Tja, det var väl en jädrans massa mer musik än så det året. Det går ju knappt att urskilja alla riktigt bra. De jag valt ut är alla sådana som jag verkligen lyssnade på då och som har någon betydelse för mig när jag tänker på det här året.
Inget jag lyssnar på idag, men det är nostalgi på hög nivå när jag slänger på det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0