Kärlek...



Idag kommer barna!


Bild från Slottskogen och årets sista? nyckelpiga...

När barna är här är det irl som gäller. Jag kommer kolla mailen varje dag, men någon vidare tid att skriva kommer inte finnas. I morgon kommer jag äntligen få träffa finaste Mickan igen också. Vi har saknat henne så vi storknat jag och killarna och det ska bli så gott att se henne så jag nästan lipar här och nu bara av tanken.
10:45 står jag och två längtiga killar på stationen och ser henne kliva av tåget. Sen ska vi festa med pannkakstårta tror jag. Eller med äppelkaka och vaniljsås, beroende på om jag får några äpplen av mamsen.

Idag har jag hunnit ordna till det på björnbrödernas rum så att de har plats att leka här inne. De har fått en dvd inkopplad till sin tv, som än så länge inte har en antenn. Råttorna har fått en ny möbel att stå på för mer avlastningsyta till killarna. Och jag har fått ett skrivbord så att jag kan sitta och skriva lite bekvämare än i soffan. Där har jag nu kopplat in dator med exern hårdisk, tangentbord och mus. Jag får väl erkänna att det är rätt bekvämt att ha mus och tangentbord separat trots allt... speciellt som det finns en s-tangent på det.
Nu är det dags för frukost, hundutfodring och promenix. Ska gå med panten till affären. Sen ska jag ta en tupplur.... men allra först... det förskräckliga samtalet till vårdcentralen. ;o)

Ha en underbar helg!



Kommentarer
Postat av: Mickan

Och vilken dag vi hade!Helt underbart var det att få träffa er, min älskade låne-familj!:) Just vad jag behövde, busbarn, Miakram och sen lite kultur på barns vis, hur bra som helst!Jag kommer ner snart igen. Kramar!

2008-10-20 @ 11:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0