Jag tittade till min gamla blogg...

Där i har jag några gamla godbitar som jag funderar på att flytta över hit lite pö om pö för att så småningom kunna avveckla den gamla bloggen. Här har ni ett som är skrivet denna dag år 2006, då jag delade all min tid med mina underbara killar:




Monday, October 09, 2006

Goa ungar och underbar logik...

 

Följande utspelade sig i köket förut med mamma på örons avstånd.

Barnen håller på och dukar och plockar fram bestick tillsammans.
Egon, 4 år, försöker få Olle, 3 år, att säga efter honom;

Egon: "Säg så här Olle; Snälla Egon"
Olle: "Snälla Egon"
Egon: "Kan jag få en gaffel"
Olle: "Ja, det kan du, varsågod."
Egon: "Nej nej nej!!! Jag menar inte så! Säg så här: Snälla Egon, kan jag få en gaffel?"
Olle: "Snälla Egon, det har jag redan en."

Hihihihi





Kommentarer
Postat av: Peter Barlach

Gulligt!

2008-10-09 @ 00:21:16
URL: http://peterbarlach.blogspot.com
Postat av: Mia

Peter: nickar De är enormt gulliga.

2008-10-09 @ 00:44:33
URL: http://miakelekia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0