Fina vänner...

Jag skriver så fingrarna blöder just nu, men på annat håll än i bloggen. Plötsligt har den ordtorka jag suttit på för mer ... vad ska man kalla det?... mer professionellt skrivande? släppt taget och istället väller orden ut. Jag håller tillsammans med en nyfunnen vän på att formulera en sorts skrift för personer i behov av just den specifika texten och hoppas på att den så småningom ska nå ut till dem på olika platser i vårt avlånga land. Jag kommer inte lägga ut någon information om den här men ni som är intresserade och inte ingår i den närmaste familjen eller vänkretsen kan höra av sig till mig så berättar jag mer.
Jag har också skrivit en ansökan om bidrag hos ett förbund som kanke kan vara mig behjälpliga i att bli kvitt några av mina skulder. Det vore så skönt om det gick vägen. Jag hoppas på att kunna posta det i morgon.
Det är terapeutiskt skrivande jag ägnat mig åt, i största grad, men det är med distans och självkännedom jag skriver idag, jämfört med förut.
Därför, finaste bloggarkompisar och ni andra kåmpisar därute, så är det lite öken i bloggen just nu. Men jag kommer igen. En vacker dag tar jag igen för varenda dag jag har missat och då kommer en uppdatering på "Mitt liv i musik" "Shoe of the week" och en massa bilder och trevliga berättelser om allt och ingenting.
Kram allihop! Hoppas att ni har en kanonfin tid och att livet är snällt mot er!

Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0