Enkäteri...

Hittade en enkät hos Dysnomias, så här är mina svar... Den som vill får sno och spara.

1. Vem är du?
Jag är Mia...
2. Attityd: Ödmjuk, rolig och social.
3. Ålder: 28
4. Jobb: Nej...
5. Hemsida: Nope...
6. Du kommer från: Herrljunga
7. Du bor: I Göteborg
8. Mentalitet: vacklande?
9. Civilstatus: Sambo
10. Stjärntecken: Fisk
11. Mac eller PC?: Mac, fast jag har en pc...
12. Din bästa egenskap: Humor
13. Din sämsta egenskap: kontrollbehovet
14. Husdjur: En och en halv hund, en katt och två råttor
15. Familj: Två barn
16. Kroppsdel du har mest nytta av: Benen
17. Kroppsdel du tycker bäst om: Huvudet
18. Jag sover: I mitt och barnens rum, för tillfället.
19. Djur jag är lik: Hund, men även katt
20. Tror du på något? Ja
21. Frisyr: Axellångt, rufsigt.
22. Hårfärg: Brunt
23. Ögonfärg: Grön
24. Skostorlek: 37-38
25. Gillar: Generositet
26. Ogillar: ogenerositet?
27. Favoritmat: Husmanskost
28. Favoritglass: Magnum
29. Favoritdessert: Äter inte dessert... men om det nån gång skulle hända så ... brownie då...
30. Favoritdryck: Kaffe
31. Gillar du godis?: Njae, det ger plitor på tungan...
32. Isåfall vilken sort? Filidutter... är favoriten...
33. Favoritdrink: Alkoholfri drink...
34. Favoritfilm: Jag vet inte...
35. Favoritdag: lördag
36. Favoritklädesplagg: mjuka kläder
37. Favoritbok: Jag vet inte...
38. Musiksmak: Det mesta! 
39. Favoritdoft: Man?
40. Senast film på bio: Wall-E, och den var underbar!
41. Älsklingsfärg: Nej
42. Skulle aldrig ta på dig: Hov-skor
43. Vad ville du bli när du var liten?: Veterinär
44. Blev du det?: Nej..
45. Sportbil eller familjebil?: Familjebil
46. Katt eller hund?: Katt och hund... finns inget val... Jo, måste jag välja så blir det katt.
47. Fobier?: Jag har en minifobi och det är spindlar, men den verkar vara på väg bort.
48. Deppig eller glad?: Mycket depp har det varit, men nu är jag glad.
49. Politiskt insatt?: Jadå, men jag håller mina åsikter för mig själv.
50. Värdesätter du ärlighet?: Verkligen!
51. Brukar du dra “vita lögner”?: Nej
52. Har du pojkvän/flickvän?: Ja, kanske...
53. Är du kär?: Nej, inte det minsta för tillfället.
54. Vem/vilka vet mest om dig?: Caroline.
55. Vad har du på dig just nu?: Linnebyxor och sportlinne
56. Märkeskläder eller secondhand?: Märkeskläder
57. Hur många par skor har du?: Femton?
58. Är du sexuellt frustrerad?: Nepp. :)
59. Dominat eller undergiven: switcH, i den exakta termen....
60. Vad gör dig tänd: Dunno...
61. Du blir glad av: Trevligheter...
62. Du blir förbannad av: Ignorans...
63. När ingen ser dig: Så är jag naken och sjunger högt
64. Du kommer till himlen / helvetet: Jag har upplevt helvetet så jag kommer till himlen?
65. Konstigaste platsen du har haft sex på: Jag minns inte... Vad är konstigt, liksom?
66. Favoritställning: Någon där det är bekvämt för båda att fortsätta ett tag så att det inte blir en massa joxande och omkringflyttande. Missionären duger fint.
67. Har du använt sexleksaker: Jupp
68. Har du varit otrogen: Ja. Dock inte i de sista två förhållandena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0