Det går inte...

Jag kan inte lägga upp några bilder och det gör mig lite sne. Varför går det inte? Den konnektar inte med servern säger den... Står och tuggar en stund och sen börjar den om... utan att lägga upp någon bild. Rötet ägg, luktar det om det tycker jag...

Det är en av anledningarna till min bloggtorka. Men som ni alla vet, som bloggar, så kommer lusten och går. Jag har en hel del doningar irl just nu, inget besvärligt, bara jättehärligt. Jag mår fint. Balansen håller i sig.
I går kokade jag äpplekräm på äpplen jag tagit av mamma. Det var gudomligt gott så nu ska jag iväg efter mer äpplen.
Jag ser fram emot helgen. Finaste, fin-Mickan kommer hit och kramas med mig och killarna. Vi ska, om vädret tillåter, vara ute i parken och ta höstbilder... som jag antagligen inte kommer kunna lägga upp här.

Nu är det dags att hoppa i duschen... eller nåt... och göra mig i ordning för utgång. Kramakrämakram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0