Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Dysnomias!

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana fem personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att det har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.


1. Jag kan inte göra tio armhävningar.

2. Jag klarar inte av att se en tavla hänga snett, utan att rätta till den.

3. Jag samlar på filtar.

4. Jag snurrar håret i tid och otid, bara för att det är oemotståndligt mjukt mellan fingrarna.

5. Jag vill aldrig någonsin bli känd.

6. Jag vill bo på landet men bor mitt i smeten inne i stan.

7. Jag har en hemlig framtidsvision. En som bara några få vet om.

Jag utmanar;
Stina
Angelica
Mickan
Lotta och
Sunsoul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0