Tre i veckan... åter bortglömt i flera veckor..


1. Hur länge skulle du vänta i en kö innan du skulle släppa vara och gå där ifrån?
Jag kan vänta hur länge som helst i köer, såvida jag inte har sällskap med mig som inte vill vänta eller  har bråttom någon annanstans. Det är kul att se på folk i köer... Prova får ni se.

2. Vad är gränsen på hur länge man kan sitta i en telefonkö?
20 minuter, absolut inte längre än så.

3. Om det ta precis lika lång tid och du skulle komma fram till samma ställe, vad skulle du välja? Motorvägen med 120 km/h hela vägen eller den krokiga vägen genom underbar natur?
Den krokiga vägen, helt klart. Det har sin tjusning att åka motorväg också, men jag gillar små krokiga landsvägar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0