Idag har jag inte tid...

Innan klockan två vill jag ha bakat två satser godismuffins-tårta, en sats drömmar och en sats kolakakor. Klockan två behöver vi bege oss iväg till Herrljunga och ställa iordning inför kalaset. Klockan fyra ska barnen li hämtade hos sin pappa. Klockan sex kommer gästerna. För en gång skull tycker jag inte att jag har varit tidsoptimist. Jag orkade inte baka igår, jag var för mätt och däst när vi kom hem från La Vacca efter shoppingrundan. Det blev för sent. Jag tänkte att jag hinner i morgon på förmiddan. men nu är klockan snart tolv och jag har inga ingredienser hemma. Sucks! att vara beroende. På alla tänkbara sätt man kan vara beroende.  Måtte det bli januari snart. Nu. Nyss.

Nuuu åker vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0