Det är fredag...

Jag har besök att se fram emot. Fina Maja kommer upp från Skånelandet och vi ska fika och mysa.
Lägenheten ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig... men det orkar jag verkligen inte bry mig om. Idag är en bättre dag än igår, så jag är mest bara nöjd med mitt humör.

Idag ska jag städa ur råttburen. För jag gjorde inte det igår. Jag struntade i allting, och det var precis vad jag behövde.
Det funkar ju faktiskt, ändå. Idag ska jag iaf... fast jag är så trött så ögonen liksom vill rulla in i skallen av sig själva... Det tar mig ungefär tjugo minuter att städa, duscha av och lägga in nytt i den där buren... och under tiden får hundarna och katten sysselsättning. Råttorna verkar, konstigt nog, inte bry sig ett skit om att rovdjuren vaktar utanför. Så länge de är inuti.

Nu till duschen med odjur och bös. Återvänder senare, med resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0