Gott morgon?

Här sitter jag i lugnan ro och lyssnar på lite sådär lugn och harmonisk musik på iTunes, i mina snäckor, och rätt vad det är skriker det till i öronen och ut kommer The Liptones. De e fina grabbar det... snacka om att väcka liv i de döda.
Låten passade sjukt bra in i sammanhanget och jag blev lite full i skratt, faktiskt.
God morgon alla! Nu kickar jag igång den här dagen, med tre timmars sömn i bagaget och bara en aning flimmer bakom ögonlocken. De e lugnt. Jag sov igår. I kväll kanske jag får kommit i säng såpass att jag kan gå upp normalt tidigt med normalt mycket sömn avklarad.
Nä... kaffe var det. På rätt sida dygnet för en gång skull.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Godmorgon min vän! Jag håller med, Liptones vet hur de ska få liv i oss morgontrötta människor, och till o med få oss på bra humör. Gotta love them! :) Sitter precis som du och försöker hitta rätt ände att börja dagen på. Plugget har jag skjutit upp allt för länge, men först ska det bytas sängklä'der, sorteras tvätt och allmänt redas upp. På mer än ett sätt trivs jag med att bo hemma igen, man får chansen att ge tillbaka lite av den tid och engagemang ens mamma lagt ned på en själv och hemmet under alla år. Jag har officiellt blivit hustomte. Och jag är fortfarande sådär halvsjuk så att jag med gott samvete kan stanna inne hela dagen och bara pyssla med saker som måste göras, utan måsten att träffa folk. Det passar mig bäst just nu. Julen nalkas, och jag trivs så bra i vårt ombonade hus. Hit är du alltid välkommen min vän, jag och Gabby längtar efter en till gäst i vårt rum. Kom du en torsdag, så myser vi, kokar té och tittar på film. Här uppe i FKP har vi ju faktiskt snö också, det får du inte missa. Kom när du vill, helst nu!:) vi hörs i veckan, puss o kram!

2008-12-06 @ 12:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0