God fortsättning...

Jag ser fram emot att få återgå till vardagen. Så trött, så trött har jag varit nu sedan julafton och sovit har jag gjort. En massa gammal lagrad stress som vill vilas bort kanske?
Jag tycker att det är väldigt onödigt med de här helgdagarna efter jul som gör att inte affärerna är öppna som de ska. Store sonen har inga riktiga vinterskor så jag måste köpa nya till honom. Jag behöver också köpa hundmat till vargen... det kokta fläsket räcker bara till frukosten idag. Bra att glömma hundmaten, inte sant? Kopplet kom inte heller med, så nu används provosoriskt rep... schnyggt... not.

Julaftonen var trevlig, rolig och bra. Guitarrhero och singstar regerade övervåningen. Man kan säga att hela julaftonen har gått i spelens tecken. Nintendo DS och playstation, vilken det nu var de hade... 2? Jag vet nu att jag inte är speciellt bra på trummor... men med övning kanske? *s*
God mat fick vi. Jag gjorde som vanligt Janssons.

Nu ska jag gå in i duschen, tror jag, eller gå upp och lägga mig och gosa med barnen. De sitter och tittar på nån film.

Kramen och god fortsättning!


Kommentarer
Postat av: SweGizmo

Nice Blogg. :D

2010-08-19 @ 23:21:53
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0