Tre i veckan...

Nu ska jag vara med i tre i veckan, för det tycker jag verkar kul. =o)

  • Lyckas du få tid över till dig själv?
Japp! Jag har all tid i världen bara för mig själv.
  • Om ja, vad gör du då? Om nej, varför inte?
Jag gör allt och ingenting. Det är för mig mer lyx att umgås med folk än att vara helt för mig själv. Låter kanske jätteensamt, men det är det inte. Jag har ett val, och jag tycker det är rätt gött att vara för mig själv numera. =o)
  • Om du hade en hel dag av ledig tid utan något ansvar för någon annan än dig själv, vad skulle du göra då?
Hmm... Jag skulle göra precis det jag gör nu. Sitta vid datorn, sitta vid tvn, leka med hundarna, skriva, läsa, äta god mat, sova och tja, bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0