Telefonsvarare...

Det var telefonsvarare hos läkarna jag ringde till. Lämnade mitt nummer och bad dem ringa mig. Kom på när jag pratade med den ena svararen att jag sa att jag haft ont sedan 14 års-åldern och tidigare än så, men att jag inte nämnde hur gammal jag är nu. Jag gillar INTE telefonsvarare. Jag ogillar också att lämna ut nummer så de kan ringa när som helst. Jag vill inte stå och redogöra viktig information i kön på ICA. Och när de ringere så vill jag inte heller undvika att svara av rädsla för att de inte återkommer.
Nåväl, får hoppas de ringer på en bra tid, då jag är hemma och vaken och pratbar.  =0)

Valpkräks luktar skunk. Ungefär lika illa som zoegas kaffe smakar. =oP Det blir lätt att det kommer upp igen när det stoppas in en massa ludd och småskit man kan hitta på de mest omöjliga ställena på golvet... Jo, jag har städat!
Här ska skuras golv om en stund, när vi har varit ute och kissat hundar.

Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0