Snott från en kompis kompis... ;-)


A is for age: 28
B is for booze of choice: Haha. Allt som fanns i närheten var favoriten det sista. Nu dricker jag inte en droppe.
C is for career: Mamma.
D is for your dad's name: Ingemar
E is for essential items to bring to a party: Kärlek.
F is for favourite song at the moment: Dido's "Life for rent"
G is for favourite game: Yatzy och 10 000
H is for home town: Göteborg
I is for instruments you play: Tvärflöjt
J is for jam or jelly you like: Skogsbärssylt
K is for kids: Två. Egonen och Olloll
L is for living arrangements: Sambo
M is for mother's name: Inga-Lill
N is for name of your crush: ...
O is for overnight hospital stays: En månad?... minns inte mer än att det var vääääldigt länge.
P is for phobias: Mina fobier minskar mer och mer, nu kan jag tom leva med att ha en levande spindel i sovrummet.
Q is for quotes you like:  Sök på citat Lady Ansor (hette hon så?) och Winston Churchill. De har haft en del underbara ordbyten.
R is for relationship that lasted the longest: Fem år.
S is for sartorial style: Bekvämt.
T is for time you wake up: Tio-elva
U is for underwear: Bomull om jag får välja.... men en del spets blir det också.
V is for vegetables you love: Broccoli....
W is for weekend plans: Helgen ska spenderas med barnen! =oD
X is for x-rays you've had: Ingen aning hur många ggr jag var nere när jag låg inne, och så nån när läkaren misstänkte ett revben för mycket eller en liten "tvilling" i min axel när jag fick första riktiga slängen av ?fibro?.
Y is for yummy food you make: Om jag lyssnar på andra så är det korv stroganoff.
Z is for zodiac sign: Fisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0