No... I eated it...



and I want more! Pleeeeease give me more.....

Kommentarer
Postat av: stephie

ha en bra dag!

2008-08-14 @ 13:44:05
URL: http://stephiesmode.blogg.se/
Postat av: Mickan

Välkommen in i bloggvärlden igen, finaste! Tycker det är ett klokt beslut, på så sätt kan jag hålla lite koll på dig, när vi inte ses. Vilket är ganska vanligt...;) Finaste Pasha, så jag saknar henne också. Idag har jag varit ledig o suttit på Starbucks i 3 timmar, druckit latte och läst. Sen köpte jag ett par undeara skivor, åkte hem till mitt kollektiv och nu sitter jag här. Lugn i mitt inre, efter ett par dagars totalt kaos. Jag ska berätta allt när jag kommer hem, vet att du är rätt person för denna typ av samtal. Jag hoppas du reder ut en och annan tova både i trädgårdsland och inombords. Lycka till, vännen. Snart är jag hemma. Vi ses då. Massa hjärtekramar!

2008-08-14 @ 19:03:05
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/
Postat av: Mickan

Välkommen in i bloggvärlden igen, finaste! Tycker det är ett klokt beslut, på så sätt kan jag hålla lite koll på dig, när vi inte ses. Vilket är ganska vanligt...;) Finaste Pasha, så jag saknar henne också. Idag har jag varit ledig o suttit på Starbucks i 3 timmar, druckit latte och läst. Sen köpte jag ett par undeara skivor, åkte hem till mitt kollektiv och nu sitter jag här. Lugn i mitt inre, efter ett par dagars totalt kaos. Jag ska berätta allt när jag kommer hem, vet att du är rätt person för denna typ av samtal. Jag hoppas du reder ut en och annan tova både i trädgårdsland och inombords. Lycka till, vännen. Snart är jag hemma. Vi ses då. Massa hjärtekramar!

2008-08-14 @ 19:05:06
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0