Mobiltelefonenkät

Har du pussat nummer 2?
Hehe, nej men jag har pussats med hennes hund. Hon driver hundpensionat i miniformat och hade Pasha när vi var i USA.

Vad har du för relation med nummer 20?
Hon är en av de viktigaste personerna i mitt liv. Min sponsor och väldigt nära vän. KRAM på dig!

När ska du träffa nummer 30?
Jag hoppas det blir snart igen. Fia.

Är nummer 18 söt?
Jaa. Min bror är jättesöt.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Ojojoj, henne lurar man inte. =)

Gillar du nummer 14?
Ja. Hon var en av de första som hjälpte mig in i nykterheten.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nej. Och jag ska helst inte träffa henne igen. Henne raderar jag. Och då blev nummer tre en nära vän till familjen och ja, henne har jag träffat relativt nyligen.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Det blir väl när jag hämtar eller lämnar mina barn. Hon är deras faster.

Är du nära vän med nummer 23?
Ja. Men vi pratar inte ofta. Jag hoppas att han söker upp mig när han behöver hjälp.

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej. Men det vore kul. Vi har däremot sjungit gospel ihop. :)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Nej. Det är mina barns kusin. =)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Gamla tider... Högstadiet och vänner från den tiden.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Ja. Absolut. Hon har betytt mycket för mig i det förflfutna.

Vad har du och nummer 24 för relation?
Min första kärlek. =) Det är nog sant att den aldrig rostar helt. Även om vi idag bara pratar någon gång om året så betyder han fortfarande en hel del för mig och jag grät lyckotårar när han ringde från BB och berättade att de fått sitt första barn han och hans sambo.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Jag skulle vilja träffas och låta barnen leka. Prata om livet, lyssna på gammal musik och skratta ihop med er.

Vad är det bästa med nummer 8?
Att hon är sig själv och står för det.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Japp. Hon är mina barns farmor. Träffar henne mer sällan nu än förut då vi bodde grannar och hon hjälpte mig med barnen väldigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0